עד שתתקבל ההחלטה הסופית על המיקום שדה התעופה הבינלאומי המשלים לנתב"ג - נבטים או רמת דוד - ממשיכות הרשויות בנגב להילחם על הקמת השדה בנבטים.

דמיינו את חו"ל במרחק קפיצה מהבית. הדמיה: קרן מיראז',  מועצת הנגב

בעוד שרוב התושבים וראשי הרשויות בעמק יזרעאל מתנגדים להקמת הנמל בשטחם, מועצת הנגב, המאגדת את כל הרשויות המקומיות בדרום, בשיתוף עם קרן מיראז' לפיתוח הנגב, יצאו בקמפיין לטובת הקמת הפרויקט החשוב בדרום. 

היום נחשף היום לראשונה סרטון בשם "ברוכים הבאים לנמל התעופה הבינלאומי נבטים", שנועד אשר מיועד להסביר את היתרונות של הקמת 'נתב"ג 2' בנבטים, כגון: נתיבי הטיסה שאינם עוברים מעל יישובים, 10,000 משרות בנמל עצמו, תוספת של אלפי חדרי אירוח ומלונאות והפיכתו של נמל התעופה בנבטים למרכז שילוח סחורות בינלאומי, מאות טיסות ביום, אשר יקלו על העומס בנתב"ג.

בסרטון ניתן לראות הדמיות שמדגימות את מערך המשלוחים, מגדל הפיקוח ומסלולי הטיסה, וכמובן - הטרמינל. שני עובדי נמל התעופה - מנהל אגף הלוגיסטיקה מתן מליחי ופקחית הטיסה אדווה ברעם - מספרים בסרטון על העבודה שלהם ועל תחושותיהם למראה נמל התעופה שיקום "קרוב לבית".

רק בסופו של הסרטון מתגלה הקאצ': מדובר בשחקנים ובמסך ירוק, שכן "עכשיו כל מה שנותר הוא לבנות אותו". 

במועצת הנגב מעריכים כי בזכות תמיכת ראשי הרשויות, התושבים בדרום וארגוני הסביבה, ניתן יהיה להקים את נמל התעופה בפרק זמן של כארבע שנים, ובכך הוא יפתור כבר בזמן הנראה לעין בעיות כמו הרעש לתושבי עוטף נתב"ג.

"הקמת נמל התעופה בנגב תזניק את הנגב, אמר מנכ"ל מועצת הנגב יוהן אטלן עם הקשת הקמפיין, "זו הזדמנות נדירה לקדם פרויקט לאומי חשוב שגם ימצב את הנגב כחלק מרכזי במדינת ישראל, ויהווה עוגן מרכזי לפיתוחו. הנגב הוא העתיד של מדינת ישראל, ונמל תעופה בינלאומי יהציב את היסודות לעתיד הזה".

דיוויד מיראז', מייסד קרן מיראז' לפיתוח הנגב, הוסיף והדגיש: "הקמת נמל תעופה בינלאומי בנגב הוא הפרויקט הציוני החשוב ביותר כיום בישראל. נמל תעופה שכזה לא רק יאפשר למיליוני תיירים נוספים להגיע ארצה, אלא גם יוסיף עשרות אלפי משרות איכותיות לנגב".