לשלם חובות בלי ריבית והצמדה. אילוסטרציה: freepik

אם צברתם חובות בתאגיד המים והוא תופח וצובר ריביות, ניתנת לכם הזדמנות לשלם את החובות בצורה מופחתת ומשמעותית. תאגיד 'מי שבע' הודיע כי יקיים מבצע הפחתת גובה החובות לתושבים בין 2 לאפריל ל-31 ליולי השנה.

במהלך תקופת המבצע יתאפשר לתושבים שצברו חובות לתאגיד לשלמו ללא ריבית והצמדה. המבצע רלוונטי לתושבי באר-שבע ואופקים שצברו חובות בגין חשבון המים. ההסדר שיושג עם כל צרכן שיבקש להסדיר את חובות בתקופת המבצע, יתקיים בתנאי שיעמוד בהסדר התשלומים שיוסכם וישלם את חיובי המים והביוב השוטפים. את פירעון החוב במסגרת תנאי המבצע ניתן להסדיר באמצעות הגעה למשרדי התאגיד.

המבצע הוא ביוזמת רשות המים ובאמצעות תאגידי המים והביוב לעידוד צרכנים ביתיים להסדיר חובות מים שוטפים. מנכ"ל 'מי שבע', מריו לובטקין, התייחס למבצע ואמר: "אנו רואים חשיבות גדולה במבצע להפחתת החובות של רשות המים ומאמינים כי יש כאן הזדמנות חד פעמית לתושבים בעלי חוב, לישר קו ולהסדיר את חובם במתכונת מופחתת ובכך לפתוח דף חדש".

"תשלום עבור מים, מוצר ציבורי בהגדרתו", מציין לובטקין, "הינו חובתו של כל תושב הצורך מוצר ציבורי. הכספים הללו מושבים לתושבים בהשקעה, בשיקום ושדרוג תשתיות המים והביוב הציבוריות ולרווחת כלל התושבים".

עם הפנים לתושבים
תאגיד 'מי שבע' השקיע 49 מיליון שקל בשיקום, שדרוג ופיתוח תשתיות בבאר־שבע ובאופקים. כדי לשפר את השירות לתושב, הושקה אפליקציה המאפשרת קבלת מידע וביצוע פעולות מרחוק

תאגיד המים והביוב 'מי שבע' השקיע 49 מיליון שקל בשיקום, שדרוג ופיתוח תשתיות בערים באר־שבע ואופקים, כך עולה מהנתונים לשנת 2018. בין הפרויקטים המרכזיים בבאר־שבע אשר בוצעו בשיתוף העירייה: הושלמו פרויקטים לשדרוג קווי המים והביוב בשכונות הוותיקות ברחובות יריחו, רותם, החיד"א, בן יהודה, שטח ציבורי פתוח הסופרים, אברהם אבינו, שאול המלך ומצדה, ועוד. בנוסף, באופקים הושלמו העבודות להחלפה ולשדרוג קווי המים הראשיים בטיילת הטייסים, והושלם הפרויקט להנחת קו מים ראשי בשכונת הפארק.

מנכ"ל 'מי שבע', מריו לובטקין, ציין: "אנו פועלים ללא לאות לשיפור איכות ואמינות אספקת המים כאחת המטרות המרכזיות של התאגיד. עד כה ניכרת עמידה ביעדים שהצבנו בכל הנוגע לפיתוח, שדרוג ושיקום תשתיות, בדגש על החלפת תשתיות בשכונות הוותיקות, בהתאם לתוכנית ההשקעות השנתית בבאר־שבע ובאופקים. אני מברך על שיתוף הפעולה ומבקש להודות לכל השותפים לדרך".

לדברי התאגיד, חל שיפור ניכר גם במתן השירות ללקוחות. לדוגמה,החל מחודש מאי אשתקד, קבלת הקהל במרכז שירות הלקוחות בבאר־שבע מתבצעת באמצעות זימון תור מראש הניתן לתיאום באפליקציה, באתר התאגיד ובאמצעות המוקד הטלפוני ובכך נחסך זמן יקר.

לאור ההצלחה שנרשמה בבירת הנגב, הותקנה גם מערכת לניהול תורים במרכז שירות הלקוחות באופקים. ובתחום הדיגיטל, הושקה אפליקציית mast המאפשרת ממשק נוח ונגיש לקבלת מידע ולביצוע פעולות מרחוק.