להתקדם בדיגיטל: אפליקציית mast החדשה של תאגיד 'מי שבע', הניתנת להורדה מכל מכשיר, מאגדת את מגוון השירותים הניתנים לתושבי באר שבע ואופקים, תחת קורת גג אחת. בכך, מאמינים בתאגיד, הממשק של התושב מול התאגיד יהיה פשוט, יעיל ונוח יותר.

ממשק דיגיטלי פשוט. "לחסוך זמן ומאמץ". צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

בין השירותים הניתנים לשימוש המשתמשים באפליקציה: זימון תורים למרכז שירות הלקוחות בבאר שבע, קבלת עדכונים על סטטוס הטיפול בפניות, ביצוע תשלום מים מקוון, מעקב ועדכון אודות נתוני מים, קבלת הודעות על הפסקות מים באזור מגוריכם, דיווח על תקלות מים וביוב למוקד העירוני ועוד.

מנכ"ל 'מי שבע', מריו לובטקין, הסביר:"אפליקציית mast מאפשרת ממשק דיגיטלי פשוט לתושבי באר שבע ואופקים אל מול התאגיד, מקנה נוחות ויעילות לכל משתמש בפעולותיו היומיומיות. אני סמוך ובטוח כי באמצעות שורת הצעדים המתבצעים בשנים האחרונות בתאגיד, יחסכו לתושבים זמן ומאמץ. אנו נמשיך בפועלנו למקסום חווית השירות ללקוחות, הן בעזרים דיגיטלים מתקדמים והן בהמשך יצירת קשר אישי עם הקהילה".

להורדה ב-Apple App Store
להורדה ב-Google Play Store